20080117

Souvenir's Young America - An Ocean Without Water






















İtalyan gruplarından bahsederken pizza; İngiliz gruplarından bahsederken ise fish&chips aklıma geliyor; bu çağrışıma teslim olmaktan kendimi alamıyorum. Neyse ki pizza yahut fish&chips
çok da kolay bulunan, hemencecik yapabileceğim ve mide arşivime katabileceğim yiyecekler değil. Lakin iş Amerikan gruplarına gelince, benim de zihnimde bir hamburger görüntüsü oluşunca, elim kolum bağlanıyor, hipnotize olmuş bir şekilde mutfağa gidiyor, hamburgeri hazırlıyorum. Aslında hamburger konusunda da iyi bir damak tadım olduğunu da söyleyemem, gittiğim her fast-food lokantasında, hamburgerimi sadece ketçaplı istediğimi duyan kasiyer şaşırır.

Souvenir's Young America ise, sadece ketçaplı hamburgerin aslında ne kadar yayvan bir şey olduğunu hatırlatıyor bana. İçinde ambient'tan post-rock'a ve hatta folk tınılarına kadar bir çok malzeme barındırsa da, etin kendisi Jesu etinden drone.

İkinci albümleri, An Ocean Without Water işte böyle kocaman, doyurucu, belki zararlı ama gerçekten de bağımlılık yaratıcı bir hamburger tadında. Aç olan okuyuculara özürlerimle;


Sanatçı: Souvenir's Young America
Albüm: An Ocean Without Water (Temmuz/2007)

Şarkı Listesi:
1- Mars Ascendent
2- Blood Alone Does Not A Father Make
3- Dark Was The Night, Cold Was The Ground
4- The Sheltering Sky
5- Invocation In The Caldera
6- Coragyps Atratus (Ego Te Absolvo)

DOWNLOAD.

0 mırıltı.: